Regulamin Salonu – Salon kosmetyczny Mania

Przed rezerwacją terminu proszę o zapoznanie się z regulaminem salonu. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z jego akceptacją.


1. Salon Kosmetyczny prowadzony przez Kamilę Wojewodzi działa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w prawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE -ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO.

2. Zapisać można się wyłącznie poprzez aplikację Booksy. Żeby wyszukać salon należy pobrać aplikację i wpisać "Włoska 12" lub wejść na Facebook salonu i wybrać u góry niebieską zakładkę "Zarezerwuj teraz". Niezbędne dane do zarezerwowania wizyty to: imię i nazwisko oraz numer telefonu. Dane na nośnikach mobilnych zabezpieczone są hasłami.

3. ​Przewidywany maksymalny czas spóźnienia Klienta przy dłuższych zabiegach to 15 minut. W przypadku umówienia się na zabiegi trwające do pół godziny (np. henna), klient nie zostanie przyjęty, a wizytę uznaje się za wykonaną lub anulowaną. Możliwe jest wykonanie usługi na tyle ile czas pozwoli (np. sama regulacja), ale kwota pobrana jest za umówioną usługę. Stanowi to rekompensatę za zablokowany czas pracy specjalisty.

4. Odwołanie wizyty w tym samym dniu, skutkuje doliczeniem 50% kwoty przy kolejnej rezerwacji. W przypadku umówienia się na niesprecyzowany "Zabieg na twarz" doliczona kwota to 60zł.

5. W przypadku odwołania wizyty w tym samym dniu lub nie zjawienie się na zabieg przez NOWĄ Klientkę skutkuje tym, że nie będzie przyjęta już w innym terminie. Jedyna możliwość to przedpłata i dodatkowo +60zł za odwołaną wizytę za zabieg na twarz.

6. Od Klientek, które notorycznie przekładają wizyty będzie pobierany zadatek wynoszący 50% ceny zabiegu. Stanowi to rekompensatę za blokowany czas w grafiku.

7. W salonie wykonywane zabiegi poprzedzone są konsultacją z Klientem. Podczas wywiadu Klient zobowiązany jest poinformować o chorobach, aktualnym stanie zdrowia oraz przeciwwskazaniach od lekarza, jeżeli takie występują. Zatajenie informacji stanowiącej przeciwwskazanie do wykonania zabiegu nie zobowiązuje salonu do odpowiedzialności za skutki niepożądane. Klient korzysta z usług wyłącznie na własną odpowiedzialność.

8. Za zniszczenia majątku gabinetu spowodowane działaniem lub zaniechaniem Klienta ponoszona jest przez Klienta pełna odpowiedzialność finansowa.

9. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy prywatne Klienta. Rzeczy wartościowe muszą być w gabinecie gdzie przebywa Klient.



Stosuję się do wszystkich wytycznych Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoriatu Sanitarnego dla branży beauty żebyście czuły się w pełni bezpieczne podczas wizyty, dlatego też zapoznajcie się z zasadami obowiązującymi w salonie.

❌PROSZĘ O:
• punktualne przychodzenie na wizytę (nie wcześniej, nie później) - poczekalnia jest wyłączona żeby ograniczyć ilość osób w salonie
• dokładne umycie rąk zaraz po wejściu do salonu
• przychodzenie do salonu w maseczkach
• przychodzenie na zabiegi bez osób towarzyszących, również dzieci
• niekorzystanie z telefonu komórkowego w trakcie zabiegu
• niedotykanie wyposażenia salonu, jeśli nie jest to konieczne

❌PROSZĘ O ODWOŁANIE WIZYTY I PRZENIESIENIE JEJ NA INNY TERMIN JEŻELI:
• występują u Ciebie objawy wskazujące na chorobę, nawet jeśli to tylko przeziębienie!
• jesteś w trakcie odbywania obowiązkowej kwarantanny lub mieszkasz z taką osobą
• w ciągu dwóch tygodni miałeś kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie lub skierowaną do izolacji ​


Jestem dla Was, ale proszę o wyrozumiałość i szacunek dla mojej pracy. Odwołuj swoją wizytę możliwie jak najszybciej, żeby inna Klientka mogła skorzystać z wolnego terminu. Pamiętaj, że i Ty będziesz chciała się znowu umówić ;)